Torsdag <3

Har inte blivit att jag har skrivit.
 
I måndags tog jag bort stygnen som jag hade efter att tagit bort födelsemärke. Dock så va det lite rött, då jag vart där och kliat, men nu verkar de se bättre ut :)
 
Tisdag var jag hos sjukgymnasten och testade vattengympa, de kändes riktigt skönt. Kändes jättelätt i vattnet, var värre när man gick upp ur vattnet, kändes som man vägde flera ton. När jag kom hem sov jag bara, då jag kände mig dålig.
 
Onsdag gick jag upp när Ludde skulle till jobbet (vid 6) För att kunna ha bilen och åka till Gekås :) Blev handlat det sista till bebisen :) så mysigt! :) Är bara blöjor och apotekssaker som är kvar att handla :) I tisdags gick vi in i vecka 34 <3  Efter Gekås besöket så åkte jag till Willys och storhandla, efter de var jag helt slut, så sov några timmar på eftermiddagen.
 
Idag skulle jag vart på vattengympa och vi skulle vart på sista föräldragruppen, men båda två är förkylda :( Så har vilat hela dagen och blir även lugnt ikväll. Är helt slut ändå. Får hoppas man vaknar upp pigg och utvilad imorgon, för jobbar imorgon och 4 dagar framåt :)
 
 
Bild från när vi var i Turkiet September 2011, Längtar till värmen!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0