Onsdag

Hann inte skriva igår, eller rättare sagt var jag helt slut när jag kom på att jag skulle skriva.

På förmiddagen kom viktors flickvän marina till mig (Viktor är luddes bror). Vi gjorde inte så mycket, kollade tv och pratade mest. :)

När Ludde kom hem från jobbet fick jag ha bilen. Jag och Nelly åkte till min mormor. Alltid lika mysigt att fika hos henne :) min syster Jenny var också där :)

Jenny följde med mig till Willys och handlade vid 20-tiden. Tur att hon var med. För Nelly var jättegnällig :( de brukar hon inte vara. Vet inte om de är tänder på gång kanske, hon dregglar en del och så trycker hon in alla fingrar hon kan på sidorna i munnen. Så Jenny fick bära henne medans jag försökte snabba mig. Vi var bland de sista kunderna ut :p

Var hemma vid halv 10 tiden. Då var jag helt slut. Nelly med. Men ändå envisas hon med att somna vid halv 12. Busunge :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3847389/images/2013/pic_510108389606ee68c5fc843f.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0