Torsdag

Jag gillar torsdagar. Då är de manmagrupp :) vilket är mysigt att träffa andra mammor och barn. Idag var vi hos Kaliopi och söta melina :) hon bjöd på kladdkaka, grädde och kaffe. Så gott! :) längtar redan tills nästa träff! :)

Efter träffen gick jag hem till mormor och fikade med henne och hennes vännina.

Lite efter 5 var vi hemma och då kom på att jag enbart fikat hela dagen, inte konstigt att jag blir trött då ju. Ludde gjorde mat och jag ammande Nelly. Tror hon kommit in i en tillväxtfas/utvecklingsfas som brukar komma runt vecka 11-12, och hon är 12 nu. Hon är gnällig och lite orolig av sig. Märks ju att hon växer. Då hon växer ur kläderna på längden. Bara i ärmarna som de sitter bra. Så blir att gå igenom kläderna nu i dagarna :)

Lägger ut bilder, på morgontrötta Nelly, hon sov till 9.20 idag. Och simba som tog en sovstund på skötbordet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0