Helg

Igår (lördag) var min syster Jenny och Pappa här på besök :) Jenny tittade igenom mammakläder som hon har mer nytta än jag just nu. Annars var de en lugn dag, på kvällen gjorde vi tacos :)

Idag har vi med haft en slappdag, fast när jag tänker efter så har vi gjort en del ändå. Har städat hela lägenheten och diskat de mesta av disken. Vill ha diskmaskin! Gjort matlådor med, som jag kan äta på dagarna, smidigt!
Viktor och Martina var och hälsade på med :)

Jag vilade även en lång stund idag medans Nelly sov jämte Ludde i tvrummet. Hon sover mycket nu när hon är förkyld. :/ hoppas på att hon blir bättre snart.

Hon somnade redan kl 23 ikväll, 1 timme tidigare än vanligt. Så nu ska jag med sova :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0