Växer :)

Nelly växer så det knakar, vi va på BVC igår och hon hade gått upp 400 gram sen förra veckan, duktig tjej! :)

Skulle vart på mammagruppen idag, men då jag bara fått några enstaka timmars sömn i natt, så hade jag ingen ork att ge mig ut, tråkigt. Så min mormor kom på fika istället, alltid lika roligt :)

Har tränat på att lägga Nelly i spjällsängen nu på dagen när hon somnat, fungerade bra. Får se hur bra det blir ikväll när hon ska sova. Hade vart så skönt att ha henne i spjällsängen. Nu ligger hon jämte mig, vilket är jättemysigt, men samtidigt farligt och varmt och jag ligger rätt obekvämt. Så får hoppas de funkar bra ikväll så hon inte ligger och gallskriker länge som hon brukar.



Kommentarer
Lillgarden

Vilken liten sötnos!

2012-12-20 @ 20:34:09
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0