Mysigt!

Igår var vi på mvc och lyssnade på bebisens hjärta, så underbart! Inte för att vi hörde så tydligt, men barnmorska sa att det lät jättebra, de är huvudsaken :) de tog blodtrycket, det låg lite högt, så hon sa till mig att försöka att lite stressa så mycket. Lättare sagt än gjort. Och blodprov i armen (som jag avskyr), de skulle kolla vilken blodgrupp man har. Och så har vi fått tider enda fram tilll bf den 12 november, känns bra :) Bara 4 månader tills bebisen kommer! Längtar <3
 
I natt sov jag hos mormor, då fick man sova ordentligt, för hemma svettas man bara :/
 
Jobbade till 14 idag, sen var det dags för akupunktur. Är skönt att de fungerar, har inte mycket värk längre. Nu är det bara ryggen som värker. Men det skulle hon sätta i nålar för nästa gång.
 
Var på stan med Jenny t och  Jenny (syster) innan, men det blev inte mycket shopping. 2 filmer, godis och en lila-silvrig eyeliner.
 
Blir säker bättre i helgen när jag och Jenny (syster) ska till Helsingborg :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0