Söndag :)

Är min jobbhelg denna helgen, så är bara att jobba på :)
Känns helt okej, ändå fast de värker rejält, men hade blivit så rastlös av att bara vara hemma.
 
Så är väldigt lugnt i helgen, då jag fått någon förkylning med. så tar de så lugnt som möjligt för att de förhoppningsvis ska försvinna snart :)
 
Vilket tråkigt väder, får hoppas de vänder snart :)
 
Sitter och kollar på andra bloggar som är gravida, och vilken skillnad de är på storleken på magarna :) Man ska ju inte jämföra sig med andra, men man gör de lätt ändå. Jag är rätt liten, nästan så man blir orolig. Men när jag var hos barnmorskan i onsdags så mätte hon och hon sa att jag är alldeles perfekt stor, och att jag snart kommer bli större, kommer bara smälla till :) Huvudsaken är att allt är bra :)
 
Nu blir de snart middag, sen vila och tåget till jobbet :)
 
 
 


Kommentarer
Malin

Jag tyckte också att jag hade liten mage förut, har fortfarande om jag jämför med många andra. Men jag är glad att jag har en liten mage, väldans behändigt. Rätt nöjd över att vara i v.39 (imorgon) och ändå vara så pass smidig som jag är! Underbart:)

2012-08-19 @ 18:05:44
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Ida

Men visst är det?! Jag tyckte jag var bautastor (eller är kanske jag ska säga...) så träffade jag en tjej från mitt jobb som fick sin flicka för en månad sedan och hon var myyyyycket större än jag i samma vecka! När har du beräknat datum? Vi har 3e november (:

2012-08-19 @ 20:58:42
URL: http://peaceandida.devote.se
Ida

Eftersom jag hatar "svara"-grejen på bloggar (speciellt när man inte får något mail att någon svarat) svarar jag här :D Jag jobbar just nu på lagret på Elgiganten, men av förklarliga skäl kan jag snart inte flytta kylskåp och tvättmaskiner längre, så om en månad kör jag heltidsstudier (nu blir det studier varvat med jobb ett tag, men ska ha praktik då så jag kommer inte orka med två "jobb" i åttonde månaden liksom, hahah). Utbildar mig till sjuksköterska, vill jobba på ambulansen i framtiden :D Du själv då?

2012-08-19 @ 21:04:10
URL: http://peaceandida.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0