Ledig dag :)

Efter 4 jobbdagar så känns de skönt för ryggen att vila sig. Ska försöka vila den så mycket som möjligt. Men har en del att göra idag ändå.
 
Kl. 12 ska jag till tandläkaren och fixa min glugg som jag bet av för några veckor sen, inte så många som sett eller tänkt på det. är nog mer jag själv som gör det. Efter de ska jag till Evelina och hennes söta Olle på fika. ska bli mysigt! :)
 
Efter de så blir det sjukgymnasten, får se om vi ska köra akupunktur idag eller inte, tycker inte att de verkar fungera :/
 
Grått och trist väder är det, känns att höstvädret är påväg, tråkigt då det inte vart någon jättebra sommarväder :(
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Passa på att vila medan du kan, jag har också jobbat massor den senaste tiden så idag är det en lugn dag för mig också (men såklart är det alltid något man måste fixa, hahah).

Sv; Ja, 10 veckor som antingen kommer gå skitsegt eller springa iväg! Vi får se helt enkelt ;)

2012-08-21 @ 12:17:12
URL: http://peaceandida.devote.se
Ida

Precis, och gå ut med hunden, hahah. Dock kör jag operation inte-göra-något-alls-och-ta-tag-i-alla-måsten-imorgon idag ;)

Sv; Ja, men visst har det! Den första tiden kändes dock oändlig för jag mådde brutaaaaalt dåligt då, men när det började ge sig SPRANG tiden iväg, och eftersom skolan börjar nu på måndag så kommer tiden säkert gå superfort! Åh, jag längtar <3
Hur mådde du i början på graviditeten? (:

2012-08-22 @ 11:20:07
URL: http://peaceandida.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0