Lång dag!

Även idag blev en dag som var fullt upp. Åkte in med 8 bussen, som var försenad (inte så ovanligt).
 
Kom till mormor lite efter 9, hon skulle skjutsa mig till massagen, var väldbehövligt, fast gjorde ont och är helt slut nu. Var dock lite svårt att ligga på mage, men de gick. Bebisen rörde sig mycket under tiden. men nästa gång får det bli att ligga på sidan :)
 
Var och fixade naglarna med idag, blev lila tippar. (kan lägga ut bild sen). Riktigt nöjd, man känner sig så fin :)
 
Efter de gick jag till mormor igen, då hon passade 3 av mina syskon. Var kul att träffa de.
 
När jag kom hem vid kvart över 5 så la jag mig och sov till lite över 7. Känner mig inte helt okej, är helt slut. Kan vara efter massagen, brukar vara trött efter det. Ska snart lägga mig och hopppas de känns bättre imorgon :)
 
Simba imorse :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0