Fullspäckad helg som var! :)

Min lediga helg, då jag jobbar varannan :)
 
Har vart en helg med en massa saker.
 
I Fredags kväll var Jossan och hälsade på, blev en massa prat, alltid lika trevligt :)
 
På lördagen så var jag och Ludde på Gekås och köpte lite bebissaker och lite annat till lägeheten. På kvällen åt vi på Big boys och efter det så var vi på bio, Snabba cash 2, ettan är ju garanterat bättre. 2:an var också bra, men de hände bara hemskheter och sorgliga saker.
 
Söndags förmiddagen spenderades på Ikea, då vi köpte skötbord, bokhylla, en tavla och lite växter :) 
På efter middagen kom Maria och min syster på fika. De var mysigt! :)
 
Så blev inte mycket vila i helgen, men får ta det lugnt när jag inte jobbar, då min rygg inte riktigt vill vara med :/
 
  


Kommentarer
Ida

Jag fick tips om att sitta på en pilatesboll och liksom bara sitta på den för att stärka ryggen när man håller balansen. För mig fungerade det jättebra, så om du har en kan du ju testa (:

2012-08-27 @ 17:18:02
URL: http://peaceandida.devote.se
Sandra

Jag vill också till Ullared! Aldrig varit där :P

2012-08-28 @ 12:08:49
URL: http://fruomamma.blogg.se/
Caroline

Både Ikea och Gekås samma helg låter hårt. Se till å vila nu i veckan då :) Inte skoj att ha ont, stackare. Men skulle du jobba ända fram till bf? Ingen semester att ta ut heller? Stackare..

Har förresten länkat till din blogg, ifrån min. :)

2012-08-28 @ 12:10:08
URL: http://coralinen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0