Flygande jacob utan kycklig!

Måste berätta om förra veckan när jag skulle göra flygande jacob. Jag skulle göra den på kvällen innan för att ha den dage efter. Men den dagen jag skulle äta den så ligger kyckling paketet fortfarande kvar i kylskåpet. och jag tänker, hm vad skulle jag ha kycklingen? - Just de, i flygande jacob. haha Så fick lägga kycklingen ovanpå sen efteråt.
 
Och för några veckor sen så ställde jag in glassen i kylskåpet. Jag fråga min bm förra veckan om detta är normalt. då sa hon att man kan bli lite förvirrad av graviditeten. Tur att jag har de att skylla på ;)
 


Kommentarer
Annika

Nam nam nam, flygande jakob <3

Svar: Mmmm mums är det :)
Sofie

2012-08-28 @ 17:07:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0